Reklamační řád
- V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zboží
zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou.
Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy
je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
- Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí
od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den
po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
- Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit
u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
- Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem http://eshop.mbkeramika.cz reklamovatelná
vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.
- Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
M.B.KERAMIKA, U Svitavy 7, 61800 Brno, resp. na e-mailové adrese: m.prochazka@mbkeramika.cz,.
Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu,
podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
- Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném
postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný
servis apod.).
- Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující předložil daňový doklad - fakturu a záruční list.
Zboží zaslané do servisního střediska musí být v úplném stavu..
- V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do
originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující
nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
- Prodávající má právo potvrdit záruční list pouze v případě, že jsou splněny všechny ostatní podmínky určené výrobcem (například
odborná instalace). Právo na záruku zaniká, pokud kupující takové podmínky nesplnil.
- V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou,
výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.